Včeraj sem se v posteljo spravil že ob 08:30. Želel sem se namreč naspati, saj me je danes budilka vrgla pokonci že ob 3:50. Praktično in tudi dobesedno sredi noči. Pred službo sem šel namreč z Arnetom plezati desni slap pod Prisojnikom. Za tiste, ki ne veste - to je ledeni slap v spodnjem koncu severne stene Prisojnika - mogočne gore nad Vršičem (Kranjsko Goro). IMG_3765.jpg

V ostrem mrazu (-13°C) in črnini noči sva ob 05:40 že vstopila v Desni slap. Prvi raztežaj je bilo potrebno namesto nedeljskega sprehoda kot sicer - dejansko preplezati. Namesto snežno-ledene rampe je bilo namreč vse poprhano s 5 cm sipkega snega, povrh vsega pa je bil led krhek in zelo tanek. Za nameček pa je v soju čelne svetilke in v mrzli črni noči vse skupaj izgledalo še bolj strmo kot je res. Kakorkoli že, prvi raztežaj je šel gladko, pravtako tudi do sveče. Sveča še ni narejena, a sva to tudi vedela in namenoma plezala samo do tja. Obvozu in zadnjim metrom sva se ognila, ker naju je že priganjala ura. Že tako vse skupaj deluje malo hecno, sredi noči vstajati za 100 metrov plezarije, ampak je bilo vredno!

Skratka - super plezarija za začetek sezone in dobra izkušnja - pa še pred 10. uro sva bila nazaj v Ljubljani vsak na svojem mestu.